Sekretnik Soy Luna - recenzja.

W dzisiejszym poście zrecenzuję ,,Sekretnik Soy Luna''. Zapraszam do czytania i jednocześnie przypominam,że wszystkie opinie są moimi własnymi i nie każdy musi się z nimi zgadzać ;)


Na pierwszy rzut oka możemy zauważyć,że sekretnik jest bardzo podobny do tego z Violetty. Okładka zamykana na magnes, w środku miejsce do pisania,testy,naklejki,kalendarz,plan lekcji. Brzmi tak samo prawda? Jak dla mnie sekretniki różnią się tylko nazwą serialu, bohaterami i kolorystyką. W recenzowanym zdecydowanie nie brakuje kolorów.


Fajnie,że zadbano o opisy bohaterów - kto jest kim. Ciekawe jest także umieszczenie rozmów pomiędzy miejscami do pisania.


Podsumowując sekretnik mogę polecić osobie,do której pasuje opis wydawnictwa - cytuję:
,,Pasja,ruch,radość,śmiech... Oto cała Luna! Znasz już tę spontaniczną nastolatkę? W ,,Sekretniku'' masz okazję poznać jeszcze lepiej ją i... samą siebie! Notuj własne myśli i pomysły, bazgrołkuj, rusz głową ...  odkryj swoje pasje. Przekonaj się, że każdy nowy dzień może być fascynującą przygodą!''

6 komentarzy :

  1. Fajna recenzja zapraszam do mnie na konkurs http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja zapraszam do mnie na konkurs http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam i jest zdecydowanie lepszy od tego z Violetty
    blognonname.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam i jest zdecydowanie lepszy od tego z Violetty
    blognonname.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja :) www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka