Współpraca z Disneyem.

Kochani prawdopodobnie mój blog nawiąże współpracę z Disneyem. Na razie jest okres próbny. Będzie to wielka szansa dla bloga. Nie zdziwcie się, gdy od czasu do czasu będą pojawiać się posty także o innych serialach, filmach itp., oprócz Violetty. Oczywiście Violetta zawsze zostanie na pierwszym planie. Ale warto czasem poczytać też o czymś innym, a będziecie mogli właśnie tutaj- na moim blogu.
Przypominam o trwającym konkursie, w którym możecie wygrać lalkę Violetta, Violetta Koncert- wydanie specjalne oraz 3x Toops. Zapraszam do wzięcia udziału. Link poniżej:
KONKURS

5 komentarzy :

  1. wezmę na pewno udział :3
    gratuluję współpracy!
    ps. można napisać do w charakterze kartki z pamiętnika?
    a ja obserwuje już blog, bo nie kumam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można napisać w charakterze kartki z pamiętnika, to ma być Twój oryginalny pomysł. Już spełniłaś warunek konkursu- obserwujesz blog, sprawdziłam.

      Usuń
    2. Fajnie, to dla Ciebie wielka szansa!

      nata

      Usuń
  2. Gratuluje! Czy ja obserwuje z konta Matthew Szostek? :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka