Zjazd Blogerów Disneya w Warszawie - relacja.

21 i 22 września odbył się 2 Zjazd Blogerów w Warszawie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć! Jak mogę opisać to spotkanie? Było po prostu NIESAMOWICIE i już na wstępie chciałabym bardzo serdecznie podziękować The Walt Disney Company Polska za zaproszenie.
Na spotkaniu mogliśmy przeprowadzić wywiady z Karolem Osentowskim oraz Sylwią Lipką, a także uczestniczyć w meet&greet z DOVE CAMERON!!! Jak szczegółowo wyglądały te dwa dni? Zapraszam do czytania.




- Na spotkanie wyjechałam razem z tatą ok. godz. 12:30. Bardzo szybko przejechaliśmy,bo byliśmy już po 14. Zameldowanie było od 15, więc najpierw poszliśmy trochę rozejrzeć się po okolicy.


- Ok. 15 weszliśmy do hotelu InterContinental, aby się zameldować.Dostaliśmy swoje karty i wjechaliśmy jedną z wind na 29 piętro, na którym mieścił się nasz pokój. Jakie było moje zdumienie, gdy podeszłam do okna! Coś niesamowitego! Mieliśmy tak piękny widok - na Pałac Kultury i Nauki oraz na Złote Tarasy. Przepięknie, mogłabym siedzieć na parapecie przez cały dzień i tylko podziwiać widoki!

- O godzinie 16 wszystkie miałyśmy zjawić się w hotelowym barze, aby przeprowadzić wywiad z Karolem i Sylwią ( wywiady w osobnych postach). Było bardzo fajnie, wszyscy byli bardzo sympatyczni i myślę,że przyjemnie spędziliśmy ten czas. Po spotkaniu nadszedł czas na kolację, która była serwowana w restauracji DownTown. Wszystko było pyszne :)
Po kolacji był czas wolny, więc ja wybrałam się na basen. Ku mojemu zdziwieniu jak na dużą liczbę pokoi jakie oferuje hotel, były tam tylko 3 osoby. Chwilę później spotkałam jedną z blogerek oraz Sylwię Lipkę :) Basen  znajdował się na 43 piętrze, więc widok był rewelacyjny, szczególnie wieczorem,gdy paliły się światła.




- Następnego dnia poszliśmy na śniadanie. Po nim był czas wolny,więc poszłam trochę pozwiedzać oraz zobaczyć Złote Tarasy. Po 10 przyszłam pod hotel, ponieważ Dove miała wyjść na sesję zdjęciową. Tak też się stało, po kilkunastu minutach wyszła. Przywitała się z nami, zrobiła sobie zdjęcia i odjechała. Była bardzo uśmiechnięta i pałała entuzjazmem :)


- Po lunchu przyszedł czas na spotkanie z DOVE!!! Wjechałyśmy wszystkie na 40 piętro i usiadłyśmy w pokoju, w którym zaraz miałyśmy się z nią spotkać! To wszystko było niewiarygodne, byłyśmy bardzo podekscytowane. Zanim przyszła Dove, ustawiłyśmy się na  środku pokoju,aby ją powitać. Gdy weszła od razu poczułam się świetnie, a uśmiech nie chciał zniknąć mi z twarzy. Nie da się opisać w kilku słowach jak pozytywną osobą jest Dove. Przy niej nie można być smutnym. Jest to najmilsza i najbardziej uśmiechnięta osoba jaką kiedykolwiek poznałam. Gdy teraz patrzę na nasze zdjęcie cały czas się śmieję i myślę sobie - szkoda,że nie ma więcej takich osób jak ona. Dlatego jestem niezmiernie szczęśliwa,że mogłam się z nią spotkać.
Mam dla was specjalny filmik, w którym Dove pozdrawia Polskę! Zobaczcie sami!


Jeszcze raz dziękuję The Walt Disney Company Polska za zaproszenie!

A tutaj możecie przeczytać relacje innych blogerek:
KLIK

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka