Wyniki konkursu!

Jakiś czas temu na blogu został zorganizowany konkurs:

,,Napisz krótkie opowiadanie pt.,,Ja jako gwiazda koncertu Violetta Live''Daj się ponieść wyobraźni''.


Nagroda:
3x puzzle 

Niestety wygrywa tylko jedna osoba:(

Jest to:
Agata Szalony 

Poniżej prezentuję wam zwycięską pracę i proszę Agatę o przesłanie na adres : olagarcz1@wp.pl swojego adresu, na który zostaną wysłane puzzle.

 Jestem już na stadionie , oczekuję występów . Dookoła mnie wszystkie zajęte miejsca, unoszące się plakaty , wiwaty , okrzyki każdego z tu obecnych. Już jest ! Zaczyna się !
    Fioletowa obsada z radością powitała nasz kraj z flagą w ręku. To wspaniałe przeżycie być tutaj. Tylko trochę te okrzyki i piski fanek sprawiają, że zaraz ogłuchnę. Cały czas unoszę do góry mój własnoręczny plakat , nad którym siedziałam większe pół dnia. Wiele bym dała, żeby mnie zobaczono - ale przecież jestem jak igła w stogu siana. Jest już po 5 piosenkach . Bolą mnie trochę już ręce z ciągłego trzymania do góry . Wolałabym teraz zaśpiewać . A tu nagle ... Światła reflektorów padają na MNIE !!! :o Nie wyobrażacie sobie mojego bicia serca. Myślałam , zaraz wyskoczy. Pomyślałam, nie coś ty to chyba na kogoś za tobą . Ale nie ! Mój plakat został wyświetlony na ekranie .  Nagle ktoś przemówił "Zapraszamy autorkę tego plakatu na scenę " !!!. Każdy bije brawa , okrzyki, a ja ? Zdezorientowana. Powoli zbliżam się do sceny. Wchodzę po schodkach (było ich bardzo dużo ) i jestem , stoję tu. Padam z wrażenia . Tak tu pięknie. Rozpoczyna się piosenka. Oglądam się do tyłu a tu wchodzą dziewczyny ! Od razu biegnę je przytulić . Na ucho Camila podpowiedziała mi abym robiła to co one oczywiście z uśmiechem na twarzy. Byłam wniebowzięta !!! Dobrze się składa bo znam tą piosenkę jak własną kieszeń . To jedna z moich naj ulubionych. Każdy się na nas patrzy , tyle emocji na tej scenie . Już wiem dlaczego niektóre gwiazdy po koncercie płaczą-to z radości i miłości , wielkiej miłości i podziękowania dla fanów . Ukłoniłam się nisko i jeszcze raz mooocno je przytuliłam . 
  To było moje największe marzenie - marzenie, które zostało spełnione. Tak ! To ja jestem gwiazdą na koncercie Violetta Live !

Zwyciężczyni gratuluję świetnego pomysłu!



8 komentarzy :

  1. Ma pytanie - czy skoro wygrała tylko Agata, to można jeszcze wysłać teraz zgłoszenie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, konkurs już się zakończył.

      Usuń
    2. Ale tylko Agata wysłała ? I ona dostanie trzy puzzle ? bo jeśli nie to dostaną, a przecież ktoś może jeszcze wysłać

      Usuń
    3. Nie tylko ona wysłała i nie dostanie 3 opakowań puzzli, tylko 1!
      Konkurs się zakończył, i tak był już przedłużany.

      Usuń
  2. Dziękuję za wygraną , ostatnio mam szczęście co do konkursów ;)
    Pozdrawiam wszystkich czytelników

    OdpowiedzUsuń
  3. ja brałam udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie niema w wygranych, o co chodzi?

      Usuń
    2. Przecież nie wszyscy,którzy biorą udział wygrywają. W tym wypadku tylko najlepsze opowiadania.

      Usuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka