Sylwia Lipka - ekskluzywny wywiad.

Na spotkaniu blogerów miałam okazję przeprowadzić wywiady z Sylwią Lipką oraz Karolem Osentowskim ( LINK ). Dziś przychodzi czas na Sylwię. Chcecie wiedzieć z kim chciałaby przeprowadzić wywiad lub bez czego nie może żyć? Zapraszam do przeczytania!


1. Co skłoniło Cię do nagrywania na YouTube?
Strasznie nie lubiłam mówić publicznie,bałam się tego. Zawsze popełniałam jakąś gafę. To było straszne. Postanowiłam,że będę ćwiczyć mówienie przed maturą ustną z polskiego. Tak naprawdę z tego to wszystko powstało.

2. Którą postać z Violetty lubisz najbardziej i dlaczego?
Camilę, dlatego,że jest bardzo podobna do mnie. Podobna z wyglądu, tak słyszałam, ale dlatego też,że była taka roztrzepana, nigdy nie mogła się na nic zdecydować. To też byłam ja do pewnego czasu. Teraz doszłam do wniosku,że trzeba się trochę stonować, wybrać coś co chce się robić,ale tak naprawdę wciąż szukam, tak jak szukała Camila. Jesteśmy podobne i z charakteru i z wyglądu. :)

3. Piszesz własne teksty?
Piszę,ale na razie do szuflady,nie chcę ich jeszcze udostępniać. Może jeśli ktoś mi w tym pomoże...
ale na razie wolę pisać sama dla siebie i doskonalić się w tym.

4. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
W Polsce, w Warszawie. Najchętniej chciałabym mieszkać w takim dużym apartamentowcu z wielkimi oknami :)

5. Jak udało Ci się pogodzić obowiązki szkolne z nagrywaniem I love Violetta?
Nauczyciele na szczęście bardzo dobrze mnie rozumieli. Tak mniej więcej co miesiąc wyjeżdżałam na 5 dni do Warszawy,więc to było dosyć ryzykowne ze szkołą. Potem zaczęłam chodzić na korepetycje z matematyki, a obecności mi wystarczyło,aby spokojnie zaliczyć rok szkolny.

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
,,Wyśpiewać marzenia''

7. Gdybyś mogła z kim chciałabyś przeprowadzić wywiad?
Z Charliem Puthem.

8. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Sklep spożywczy przy moim bloku.

9. Jeżeli miałabyś zmienić kolor włosów jaki by to był?
Zawsze chciałam być blondynką. Ostatnio sobie pozwoliłam na rozjaśnienie końcówek. Chciałabym być całkowitą blondynką,ale nie jestem przekonana,czy by mi pasował,dlatego wolę zostać w tym co mam.

10. Bez czego nie mogłabyś żyć?
Bez telefonu! :) Naprawdę! Telefon to jest forma kontaktu z bliskimi,znajomymi,fanami. Po prostu cały czas ,,siedzę na telefonie''. Zawsze trzymam go w ręce, on nawet nie jest w mojej torebce. Zawszę muszę czuć,że jest przy mnie :)

1 komentarz :

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka