Specjalny wywiad z Jorge Blanco!

Dzisiaj przychodzę do was ze specjalnym wywiadem tylko dla czytelników bloga Violetta&Disney ! :) Jest to wywiad z Jorge Blanco! Jesteście ciekawi jaką wpadkę na planie zaliczył serialowy Leon?lub kto jest dla niego artystycznym wzorem?  Jeśli tak zapraszam do czytania!



Q:        Czy przyjęcie do obsady innych międzynarodowych aktorów było dla was wyzwaniem?
A:        Nie było zupełnie. W pierwszym sezonie pojawił się Ruggerro, który został z nami do końca… Damien z Francji jest naprawdę świetnym gościem i dołączył do nas w trzecim sezonie. Pojawiła się także Justyna! Myślę, że to było wyzwanie przede wszystkim dla nich, a to ze względu na barierę językową. Ruggerro miał najłatwiej… Chyba… Kiedy Damien po raz pierwszy do nas dołączył, uczył się dopiero hiszpańskiego, więc było mu dosyć trudno, ale teraz mówi już płynnie. Kiedy na początku nie potrafił się wysłowić, starałem się mu pomóc, bo znam trochę francuski, ale jego hiszpański jest teraz znacznie lepszy niż mój francuski! Damien jest już częścią naszego zespołu i jest mu z nami bardzo dobrze.

Q:        Zaliczaliście jakieś wpadki na planie?
A:        Tak, mnóstwo! Moja ulubiona to ta, kiedy zapomniałem odpiąć mikroportu po skończonej scenie i poszedłem z nim do garderoby, gdzie zacząłem sobie śpiewać i wydawać różne głupie dźwięki – wszyscy to słyszeli, bo mikrofon nie był wyłączony! Dobrze, że nie poszedłem z nim do łazienki!

Q:        Jak opisałbyś zmiany zachodzące w charakterze Leona z sezonu na sezon?
A:        Początkowo Leon był złym facetem, ale po spotkaniu z Violettą złagodniał i stał się dobrym człowiekiem! Stał też przed dużym dylematem, związanym z jego życiową pasją. Jednak Leon skupił się na osiąganiu obranych celów i realizacji swoich marzeń, a to odbijło się ciągle na jego relacji z Violettą. Ale to jeszcze nie koniec sezonu…

Q:        Kto jest dla Ciebie artystycznym wzorem?

A:        Moją inspiracją jest Justin Timberlake, ponieważ robi on w życiu dokładnie to samo, co chciałbym osiągnąć ja. Odniósł sukces jako solowy artysta występujący pod własnym imieniem i nazwiskiem, a do tego łączyć śpiewanie z tańcem i aktorstwem. Chciałbym pójść w jego ślady.




FINAŁOWY ODCINEK „VIOLETTY” JUŻ 12 CZERWCA TYLKO W DISNEY CHANNEL!

CHCESZ ZOBACZYĆ SWOICH IDOLI NA ŻYWO? AKTORZY „VIOLETTY” POWRACAJĄ DO POLSKI JUŻ W SIERPNIU! KUP BILET NA KONCERT „VIOLETTA LIVE” NA WWW.LIVENATION.PL


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka