Violetta Sekretnik 3 - recenzja.

W dzisiejszym poście zrecenzuję dla was Sekretnik 3. Przypominam iż recenzja jest moją własną opinią o danym produkcie i nie musicie się z nią zgadzać.
Zapraszam do czytania.


Wydawca: Ameet

Okładka:
Jest po prostu kolorowa, kwiecista, przepiękna.Sekretnik jest otwierany na magnes.

Książka w środku:
Kolorowe zdjęcia, rysunki. W sekretniku znajdziemy zarówno ciekawostki, testy jak i miejsce na zapiski oraz naklejki.

Moja opinia:
Sekretnik spodobał mi się. Szczególnie miejsca na wpisywanie czegoś o sobie np. mój sceniczny strój, czy największą niespodzianką dla mnie było... Fajne są też znaki zodiaku, można sprawdzić jacy jesteśmy w przyjaźni oraz z jakimi znakami moglibyśmy się zaprzyjaźnić. Podobają mi się także motta zamieszczone na niektórych stronach z pamiętnika. Szczególnie spodobało mi się to:
,, Nie pozwól, aby marzenia pozostały tylko marzeniami''. Jedyną rzeczą, która rzuciła mi się w oczy w tym negatywnym sensie jest za dużo ,,pamiętnikowych kartek'', czyli po prostu takich do zapisywania. Moim zdaniem, gdyby było więcej tzw. rozrywki byłoby lepiej.Dla mnie Sekretnik Violetty to Sekretnik Violetty z jej zapiskami.



Myślę, że Sekretnik 3 mogę polecić osobom, które szukają więcej miejsca do pisania dla siebie niż do poczytania ciekawostek Violetty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka