Bądź dumna ze swojego ciała - wywiad z Wiktorią Gąsiewską.

Wiktoria Gąsiewska - polska aktorka dziecięca, 15-latka znana przede wszystkim z programu I love Violetta, czy Rodzinki.pl.
Uprasza się o niekopiowanie treści wywiadu.
(od The Walt Disney Company Polska dla bloga Tini Stoessel & Disney).



Uważasz, że należy być dumnym ze swojego ciała?
Dumni ze swojego ciała powinni być Ci, którzy się w nim dobrze czują. Jeżeli ktoś ma problem ze swoim ciałem, to jest naprawdę wiele ćwiczeń, które spowodują ,że nie tylko będziemy dumni z efektów, ale także z tego co można osiągnąć poprzez ciężką pracę.



Jakie znaczenie ma dla Ciebie bycie dumną z własnego ciała?
Bardzo duże, ponieważ moje ciało jest ze mną wszędzie, więc dla mojego dobrego samopoczucia dbam o to, by było w dobrym stanie.

Czy ty jesteś pewną siebie osobą?
Myślę, że jestem dość towarzyską osobą. Lubię poznawać nowych ludzi i się z nimi dobrze bawić. Nie mam także kłopotów z komunikacją z innymi, więc raczej jestem pewna siebie.



Jak sobie radzisz z problemami?
Jeśli chodzi o moje problemy uczuciowe, to zazwyczaj nie potrafię się z nimi uporać sama, dlatego często kłębie je w sobie lub wyżalam się mojej najlepszej przyjaciółce- Karoli :).



WIKTORIA RADZI – JAK PODNIEŚĆ PEWNOŚĆ SIEBIE!
Chcesz być bardziej dumna ze swojego ciała? Skorzystaj z rad i podnieś swoją pewność siebie…

1.Jeśli nie jesteś dość zadowolony ze swojego ciała, wykonaj serię ćwiczeń, które nie tylko sprawią, że twoje ciało będzie piękniejsze, ale także podbudują twoją samoocenę.


2.Zdrowo się odżywiaj! Jest wiele pysznych i pożywnych potraw, które są łatwe i szybkie w przygotowaniu.


3.Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, iż sen też ma duży wpływ na wygląd naszej skóry. Czasem warto o niej pomyśleć i zamiast korzystać z internetu do późna, lepiej iść spać i wstać rano z uśmiechem na twarzy.


4.Kupuj ubrania w odpowiednim rozmiarze, w którym będziesz wyglądać i czuć się dobrze.


Jak wam się podobał wywiad?
I love Violetta w soboty o 8.45 tylko w Disney Channel!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka