Violetta 3 - nowa płyta

W związku z nadchodzącym 3 sezonem, tak jak to było z poprzednimi, spodziewamy się nowej płyty, której premiera będzie już niedługo!

Okładka:

Okładka będzie wyglądać tak:







Tytuł:

 Tytuł to "Gira Mi Cancion" (Trasa Moją Piosenką)

 

Piosenki:

Na płycie znajdować się będzie 13 piosenek. Oto one:

1. En gira

2. Amor en el Aire
3. Supercreativa
4. Encender Nuestra Luz
5. Ser Quien Soy
6. Quiero 
7. Rescata mi Corazón
8. Aprendí a Decir Adiós
9. Descubrí
10. Queen of the Dance Floor 
11. Underneath it All
12. A Mi Lado
13. Friends 'till the End




3 komentarze :

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka