Hej, soy Karolina!

Hej! nazywam się Karolina i mam 12 lat. Mieszkam w mieście koło Łodzi. Na blogu będę posługiwała się nickiem Molfese official.




Czym się interesuję?



Moim hobby jest przede wszystkim muzyka. Chodzę do szkoły muzycznej i uczę się gry na pianinie.
Oprócz tego uwielbiam śpiewać. Robiłam to od małego, i właśnie dzięki temu przebrnęłam przez przesłuchanie do szkoły muzycznej.
Moją drugą największą pasją jest pisanie. Od najmłodszych lat uwielbiałam to robić i brałam udział w przeróżnych konkursach na opowiadania.



Jak zostałam V-lover?

Tutaj zbytnio się nie rozpiszę, gdyż od pierwszego odcinka pokochałam ten serial i nie mogłam się od niego odciągnąć. Od tej pory nie przegapiłam żadnego odcinka!

Moje ulubione postacie w serialu

Moją ulubioną postacią jest Camila. Myślę, że w pewnym sensie jestem do niej podobna.

Ulubiona para z serialu

 Moją ulubioną parą jest Leonetta. Mimo problemów nie mogą bez siebie żyć i myślę, że za to ich najbardziej polubiłam.

Ulubiona piosenka

Moją ulubioną piosenką jest zdecydowanie Ser Mejor. Słucham jej na okrągło!


I to chyba tyle o mnie:) Mam nadzieję, że zostanę na tym blogu trochę dłużej)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka