Produkty La Rive - recenzja.

Dzisiaj zrecenzuję dla was 2 produkty marki La Rive. Będzie to płyn do kąpieli & szampon 2 w 1 oraz perfumy. Oba produkty pochodzą z serii Violetta Love. Poniżej możecie przeczytać moją opinie i zobaczyć moje prywatne zdjęcia danych rzeczy.



Płyn do kąpieli & szampon 2 w 1
Opakowanie produktu jest różowo-fioletowe. W po lewej stronie na górze znajduje się logo serialu ,,Violetta'', a po prawej stronie serialowa Viola na zdjęciu z pierwszego sezonu.
Produkt pięknie pachnie - malinowo. Przypomina mi to gumę ,,Mambę''.
Jeżeli chodzi o pojemność opakowania jest to 250 ml.


Perfumy
Opakowanie perfum jest przezroczyste. Z przodu znajduje się naklejka, na której tak samo jak w poprzednim produkcie jest logo serialu oraz zdjęcie Violetty z pierwszego sezonu.
Perfumy maja delikatny, kwiatowy zapach. Bardzo przyjemny w zapachu.
Pojemność flakonu to 75 ml.

Oba produkty przypadły mi do gustu, są przyjemne w zapachu, kwiatowo - owocowe, delikatne jak nasza Viola. Opakowania są w ładnych violettowych kolorach.

Jak wam się podobają produkty? Kupicie coś?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka