Her style - G Hannelius.

Postanowiłam rozpocząć nową serię postów pt.,, Her style''. Będzie ona dotyczyła oczywiście gwiazd Disneya. Pokażę wam propozycje ubrań w stylu danej gwiazdy.

Jako pierwsza będzie G Hannelius, amerykańska aktorka znana głównie z roli Avery w serialu ,,Blog na cztery łapy'', Emily w filme Brat Zastępowy oraz roli Dakoty Condor w serialu Słoneczna Sonny. Grała też w serialach: Powodzenia, Charlie! jako przyjaciółka Gabe'a – Jo Keeneri, i w Hannah Montana jako mała dziewczynka o imieniu Tiffany.
Genevieve prowadzi też na YouTube swój paznokciowy kanał - LINK


1 Stylizacja:
spodnie  - LINK
kurtka - LINK
sweter - LINK
buty- LINK lub LINK



2 stylizacja:
spodnie- LINK
bluzka -LINK
buty -LINK lub LINK
torebka  - LINK


3 stylizacja - coś w podobnym stylu
bluzka  - LINK
spódnica - LINK
buty -LINK lub LINK


Podobają wam się stylizacje? Jaka gwiazda ma być następna? 

1 komentarz :

  1. Cześć. Masz bardzo fajnego bloga. Niezły pomysł na akcje blogową. Tylko uważaj żeby nieprzesadać z takimi akcjami, bo jak jest ich za dużo to nie koniecznie jest fajnie. Widziałam bloga na którym nowinki są tylko w niedziele. A większość postów jest o jedzeniu, ubraniach, fryzurach (był nawet post o fryzurach minionków, tak pisało w nagłówku,ale nie czytałam posta). Znalazłam tam też posta o eko ładowarce. Nie widze w tym logiki. :)
    Zapraszam na mojego bloga www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka