Wielkanoc z Disneyem - pisanki DIY.

Dziś chciałabym Wam pokazać mój pomysł na wielkanocne jaja w stylu Disneya! Mam nadzieję,że post się spodoba. Zapraszam do czytania!


Czego potrzebujesz?
- jajko
- mazaki lub cienkopisy
- ewentualnie elementy ozdobne typu wstążki, naklejki
- zdjęcie, na którym chcesz się wzorować

Jak to zrobić?
1. Narysuj szkic na jajku wzorując się na zdjęciu.
2. Pomaluj / wypełnij szkic.


3. Z drugiej strony jaja możesz powielić wzór lub narysować coś innego.
4. Ozdób puste miejsca wzorkami jakie lubisz!
Jajo gotowe! Ja postawiłam na prostotę i minimalizm i ozdobiłam resztę jajka czerwonymi kropkami. Wyszło bardzo ładnie!


Jak Wam się podoba moje jajko? Robiliście już pisanki? Chcecie więcej DIY?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka