Kalendarze Violetta 2015 - recenzja.

W dzisiejszym poście zrecenzuję dla was 2 kalendarze Violetta na 2015 r.
Zapraszam do czytania!




                         























Kalendarz ścienny:
Wydawnictwo: Ameet
Kalendarz spodobał mi się, zastanawiałam się co powieszę w pokoju po Nowym Roku, ale teraz nie będę miała problemu. Zawiera fajne zdjęcia. Szczególnie spodobały mi się oznaczenia różnych Świąt np. Walentynki - serduszka, Mikołajki - prezent.



Kalendarz książkowy:
Wydawnictwo : Ameet
Uwielbiam takie kalendarze! Wszędzie się zmieszczą i można nosić je ze sobą. Ten zawiera też testy,horoskop, postanowienia na Nowy Rok oraz co jest naprawdę świetnym pomysłem - podsumowanie miesiąca, czyli ulubieniec, piosenka, film miesiąca itp.
Oprócz tego w kalendarzu znajdziemy kolorowe naklejki oraz miejsce na plan lekcji!





Podsumowując polecam wam oba kalendarze. Każdy jest inny i fajny na swój sposób. Naprawdę je kupić.


Podobają wam się kalendarze? Który chcielibyście kupić?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka