Lekcje z Violettą - hiszpański cz.1.

Postanowiłam,że zacznę robić dla was mini lekcje j. hiszpańskiego z Violettą. Dzisiaj zaczniemy od podstawowego słownictwa, które każdy, chcący zacząć uczyć się tego języka musi znać.




Zaczynamy!

Buenos dias - Dzień dobry ( rano)

Buenos tardes - Dzien dobry ( po południu)

Hola - Cześć

Hasta la vista - Do zobaczenia

Hasta  mañana- Do jutra

Adios - Żegnaj

Muchas gracias - Bardzo dziękuję

Gracias - Dziękuję, dzięki

Por favor - Proszę

Perdon - Przepraszam

Mucho gusto - Miło poznać

Soy de Polonia - Jestem z Polski

No comprendo - Nie rozumiem

¿Qué es esto? - Co to jest?

¿Qué hora es? - Która jest godzina ?

¿ Qué pasa? - Co się stało ?

¿A qué hora? - O której godzinie ?

¿Cuánto cuesta? - Ile to kosztuje ?


Jak wam się podoba lekcja? 

3 komentarze :

  1. Świetny pomysł !
    Na pewno będę się uczyć :D
    Choć znam hiszpański to fajnie przypomnieć sobie takie wzroty XD
    Teraz uczę się odmian XD
    Ale i tak będę często zaglądała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, może w następnych dodasz wymowę? Bo ja się zupełnie na hiszpańskim nie znam i mam problemy z niektórymi wyrazami;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka