Ankieta.

Kochani, postanowiłam zrobić ankietę, w której w komentarzach odpowiecie mi na kilka pytań dotyczących mojego bloga. Zaczynamy!

1. Co zmieniłbyś/abyś w moim blogu?

2. Co Ci się podoba, a co nie?-uzasadnij.

3. Co sądzisz o konkursach organizowanych na blogu?

4. Czy nabór na moim blogu jest potrzebny?-uzasadnij.

5. O jakiej tematyce chcesz dalsze posty?

6. Czy podoba Ci się nowy wygląd bloga? (nagłówek,tło)-uzasadnij.

Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Przypominam o trwającym naborze! KLIK

4 komentarze :

  1. 1.nic;) może zrobisz zakładkę, gdzie będziesz na bieżąco dodawać zdjęcia obsady z tweeta
    2. Posty bardzo mi się podobają,. Można tylko zmienić nazwę, bo jest bardzo dużo blogów o podobnej nazwie i trochę ciężko wyszukać, ale to już szczegół, może pozostać ta nazwa
    3. Konkursy są bardzo ciekawe, a nagrody obiecujące:)
    4. Nabór jest bardzo potrzebny, zresztą sama może wezmę w nim udział♡
    5. Może... życie prywatne obsady? W każdym razie taka tematyka jaka jest teraz mi jak najbardziej odpowiada☆
    6. Wygląd bloga mi się bardzo podoba <D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w naborze, nie ma na co czekać - kończy się już w piątek! (27.06)
      ; )

      Usuń
    2. Ostatecznie nie wezmę udziału w naborze. Stwierdziłam, że może mi nie wystarczyć czasu, gdyż mam sporo zajęć pozalekcyjnych.

      Usuń
  2. Bloga w sumie czytam od niedawna, czasami tylko komentowałam, a dopiero parę dni temu założyłam konto więc... No dobra, postaram się odpowiedzieć :D

    1. Hmm w sumie to nic ;))
    2. Posty są dobre, i nie ma czegoś chyba co by mi sie nie podobało :D
    3. To pierwszy konkurs, w którym biorę udział, ale zadanie jest ciekawe, nagrody również, więc jestem pozytywnie nastawiona xD
    4. Oczywiście, że potrzebny, bo prowadzenie bloga w pojedynkę nie jest łatwe, więcej tematów, informacji... Ja czekam na nową redaktorkę/ redaktora :D
    5. Hmm jestem teraz ciekawa Violetty 3, choć mało o niej wiadomo, nikt nie mówi za wiele :D
    6. Emm tak szczerze? Wygląd nie za bardzo mi się podoba. Jest taki pospolity, i przez to stapia się z innymi, ale uwierz mi, widziałam gorsze :D I nie przejmuj się za bardzo, to tylko moja opinia ;))

    No, to moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to cenne źródło dla mnie, dlatego komentujcie, piszcie swoje opinie. Wtedy wiem co wam się podoba, a co nie. Nie bójcie się! Każdy ma prawo do swojego zdania.

Disney Blog Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka